Site logo

Договір оферти

Договір публічної оферти, згідно із положеннями ст. ст. 633, 634 Цивільного кодексу України є публічним договором про надання послуг за допомогою сайту https://www.simtrans.com.ua (далі Сайт), який визначає взаємовідносини між Перевізником та будь-якими особами — користувачами сайту, що прийняли (акцепт) публічну пропозицію (оферту).

 

Акцептом оферти є наступні дії Користувача: реєстрація/авторизація на Сайті, створення замовлення послуг, оплата, залишення відгуків, направлення запитів в службу підтримки та будь-яке інше користування сайтом.

 

Згідно зі статтями 633, 634 Цивільного кодексу України умови Договору оферти є однаковими для всіх Користувачів сайту та не можуть бути змінені другою стороною договору.

Користувач, який здійснив вхід на Сайт зобов’язаний ознайомитися з умовами Оферти, Політикою конфіденційності та проставити відмітки у відповідних полях сайту.

Якщо Користувач не згоден з умовами Оферти, він зобов’язаний припинити користування Сайтом й залишити сторінку.

Якщо Користувач не проставив відповідних відміток про ознайомлення та наданням згоди (акцепт) Оферти, Політики конфіденційності тощо і продовжує вчиняти активні дії з користування Сайтом, це свідчить про те, що Користувач прийняв умови Оферти та Політики конфіденційності і безумовно погоджується з ними.

 

  1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

Публічна оферта – публічна пропозиція Перевізника, адресована необмеженому колу (фізичних та/бо юридичних) осіб укласти договір на однакових умовах визначених цим публічним договором (офертою) про надання послуг перевезення пасажирів та багажу за допомогою сайту.

Акцепт оферти – повне, беззастережне, безумовне прийняття Користувачем умов Публічної оферти, шляхом вчинення будь-яких дій з користування сайтом. Будь-яке користування Сайтом означає, що користувач ознайомлений з умовами оферти, погоджується з нею, розуміє і приймає її умови без будь-яких обмовок та виключень. У випадку незгоди з будь-яким умовами оферти Користувач не має права користуватися Сайтом і зобов’язаний припинити користування ним.

Сайт – інтернет ресурс, що знаходиться за адресою в мережі Інтернет https://www.simtrans.com.ua зі всіма його функціональними можливостями, сторінками, графікою тощо, призначений для отримання послуг з організації перевезень пасажира автобусами.

Користувач сайту – будь-яка дієздатна фізична особа, фізична особа – підприємець та/або її представник, представник юридичної особи, що прийняли умови оферти та здійснюють будь-яке користування сайтом.

Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (ім’я та прізвище, контактні дані, платіжні дані, електронна адреса тощо).

Власник персональних даних — фізична особа, персональні дані якої обробляються і яка надала згоду на їх обробку.

Обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних шляхом реєстрації на сайті, проставлення відмітки у відповідному полі сайту про надання згоди, користування сайтом тощо.

Організація перевезень пасажира – послуга з організації перевезень пасажира автобусами, що включає послуги з оформлення документів, інформування та перевезення пасажира Компанією “BUS TIME”.

Перевізник – компанія “BUS TIME”, що здійснює перевезення пасажира рекомендованим автобусом на підставі договору безпосередньо надає послуги  та організовує  нерегулярні, на замовлення перевезення пасажирів та багажу автомобільним транспортом і співпрацює з іншими юридичними та фізичними особами-підприємцями на умовах партнерських, посередницьких та інших договорів.

Пасажир — фізична особа, що має намір скористатися або скористалась послугами перевезення наданими Перевізником.

Платник – фізична особа, юридична особа або фізична особа – підприємець, що здійснює оплату послуг на користь Користувача/Пасажира.

Проїзний документ-квиток/договір перевезення пасажирів/посадочний документ тощо, що є підтвердженням замовлення та бронюванням посадочних місць на перевезення пасажирів.

Багаж — вантаж, що дозволяється перевозити в транспортному засобі, розміри та вага якого встановлені даною Офертою.

Маршрут – шлях прямування замовного автобуса між пунктами відправлення та призначення.

Розклад – час відправлення рекомендованого автобуса від пункту відправлення.

Вартість квитка – вартість послуги з організації перевезення пасажирів замовним автобусом по Маршруту.

Квиток – документ, що засвідчує право пасажира на посадку в рекомендований автобус та отримання необхідної інформації у процесі організації перевезення.

Обставини непереборної сили – надзвичайні та невідворотні обставини, що унеможливило виконання зобов’язань, до яких належать в тому числі аварії на небезпечних виробничих об’єктах, дорожньо-транспортні пригоди за участю транспортних засобів, не пов’язаних з перевезенням пасажирів відповідно до цієї Оферти, надзвичайні техногенного характеру, блокади, військові дії, диверсії, страйки, введення заборони чи обмежувальних заходів, що перешкоджають виконанню зобов’язань сторін.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Ця оферта визначає правила організації перевезень пасажира автомобільним транспортом на зазначених умовах.

2.2. Пасажир приєднується до умов цієї Оферти шляхом оформлення Квитка з його ім’я, що є акцептом оферти.

2.3. Приєднуючись до цієї Оферти, пасажир підтверджує, що:
– дана Оферта йому зрозуміла і не містить умов обтяжливих для нього;
– згоден із даною Офертою та приймає їх у тому вигляді, яким вони викладені;
– відповідальність за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю чи майну пасажира при його перевезенні замовними автобусами, несе Перевізник.

2.4. Пасажир дає згоду на обробку своїх персональних даних (вчинення будь-яких дій з використанням засобів автоматизації або без, у тому числі на збирання, запис, систематизацію накопичення, зберігання, уточнення, вилучення, використання, розповсюдження. Пасажир визначає перелік персональних даних за кожною категорією персональних даних, зазначеною у згоді, та дає окрему згоду на їх поширення – передачу Перевізнику з метою його посадки та перевезення рекомендованими автобусами.

2.5. Перевезення пасажира рекомендованими автобусами Маршрутом може бути призупинено при виникненні обставин непереборної сили.

  1. ОФОРМЛЕННЯ КВИТКА

3.1. Оформлення Квитка здійснюється на в режимі онлайн на сайті  https:/simtrans.com.ua

3.2. Маршрути, Розклад та Вартість проїзду вказані на Сайті.

3.3. Оформлення Квитка здійснюється окремо кожного пасажира, зокрема дітей старше 3 років.

3.4. Пасажир має право безкоштовно провозити дітей віком до 3 років  без надання окремого місця для сидіння.

3.5. Оформлення Квитка провадиться на підставі документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт, військовий квиток, посвідчення або інший документ, що посвідчує особу, а для дітей віком не старше 14 років – свідоцтво про народження або інший документ, що посвідчує особу). При оформленні Квитка пасажир вказує номер мобільного телефону чи інший спосіб зв’язку його інформування.

3.6. Пасажир, який оформив Квиток, повинен перевірити правильність зазначених у ньому даних пасажира, який виявив при отриманні Квитка помилку, необхідно здійснити переоформлення Квитка.

3.7. Користувач, який оформлює Квиток на кілька осіб, діє від імені всіх пасажирів замовлення, у зв’язку з чим усі пасажири замовлення вважаються поінформованими про умови цієї Оферти.

3.8. Користувач, який оформлює Квитки, підтверджує, що персональні дані пасажира надані за їхньою згодою, у тому числі отримано згоду на визначення переліку персональних даних, що підлягають розповсюдженню – передачі Перевізнику з метою посадки та перевезення пасажира рекомендованим автобусом.

  1. ПОВЕРНЕННЯ КВИТКА

4.1. Пасажир має право відмовитись від послуги з організації перевезень пасажира за умови оформлення такої відмови на Сайті шляхом повернення Квитка у таких випадках:

4.1.1. Пасажиру надається можливість отримати повернення 100% вартості квитка, якщо він звернеться не пізніше ніж за 72 години до відправлення автобуса.

4.1.2. Протягом 72 годин до відправлення автобуса, вартість квитка для повернення пасажиру не підлягає поверненню.

4.2. Повернення коштів пасажиру, у випадку його відмови від послуг з організації перевезень, відповідно до пункту 4.1.1 цієї Оферти, здійснюється за реквізитами, зазначеними у заяві про повернення коштів протягом 30 днів з моменту відмови пасажира.

  1. 5. ВЗАЄМОРАЗРАХУНКИ

5.1. Оплата вартості послуги за цією Офертою може бути здійснено в будь-якій формі: через сайт за допомогою еквайрингу у безготівковій формі, через фінансові установи у безготівковій формі, тощо.

5.2. Оплата вартості послуги за цією Офертою здійснюється у розмірі 100% передоплати.

5.3. Оскільки Користувач сайту, пасажир і платник за послуги не завжди одна і та сама особа, повернення коштів здійснюється виключно платнику на його розрахунковий рахунок або особисто, за наявності необхідних документів.

5.4. Кошти за послуги, що надаються відповідно до цієї Оферти, повертаються виключно тією особою на рахунок якої вони були оплачені – Перевізником або його партнерами.

5.5. Пасажир, який не з’явився або запізнився на посадку без попереднього узгодження з Перевізником, не має право на повернення вартості оплаченої послуги.

5.6. Квиток не підлягає передачі іншим особам, його перепродаж не допускається.

5.7. Для посадки в автобус, пасажир повинен мати при собі квиток в електронному форматі або роздрукований на паперовому носії.

  1. 6. ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРА В ТРАНСПОРТНОМУ ЗАСОБІ.

6.1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ТА ПОРЯДОК

6.1.1 Пасажир має право на посадку в автобус на підставі пред’явлення водієві або уповноваженій особі Перевізника квитка та документа, що засвідчує його особу, зазначеного у квитку. При перевезенні дітей необхідно також пред’явити документи, які підтверджують їхній вік, зокрема свідоцтво про народження або паспорт одного з батьків із записом про народження дитини.

6.1.2. Якщо у пасажира відсутній квиток або якщо дата та час квитка не співпадають з датою та часом відправлення автобуса, пасажир не буде допущений до поїздки.

6.1.3. Пасажира, який перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, не буде допущено до посадки на автобус.

6.1.4. Кожен пасажир займає місце, вказане Водієм або особою, уповноваженою Перевізником на здійснення контролю посадки пасажирів та перевірку Квитків. Зайнявши своє місце, Пасажир повинен не заважати здійснювати посадку іншим Пасажирам.

6.1.5. Посадка та висадка пасажирів можлива лише на спеціально відведених місцях вздовж маршруту, вказаного Перевізником, де туристичний автобус може зупинитися та припаркуватися для посадки та висадки пасажирів.

6.1.6. Перевезення дітей до 12 років здійснюється лише за супроводу дорослих. Вік дитини визначається на дату початку подорожі. Дітям віком до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водія, тобто в першому ряду.

6.1.7. Перевізник має право відмовити пасажиру у провезенні ручної поклажі, якщо властивості або упаковка речей, що входять до складу ручної поклажі, не відповідають вимогам, встановленим правилами перевезень.

6.1.8. Пасажир має прибути на посадку в чітко зазначений час не пізніше ніж за 15 хвилин до вказаного в Квитку часу відправлення автобуса. За відсутності пасажира в  узгодженому місці для здійснення посадки в транспортний засіб та часі відправлення, Договір про надання послуг перевезення вважається розірваним за ініціативи Пасажира.

6.2. Правила поведінки у транспортному засобі.

6.2.1. Під час руху в салоні транспортного засобу заборонено палити, вживати алкогольні напої та наркотичні засоби.

6.2.2. Водій може відмовити перевозити пасажира у нетверезому стані, забрудненому одязі, а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою або створює небезпеку для інших пасажирів.

6.2.3. Під час руху транспортного засобу заборонено вставати з місць та рухатись по салону до повної зупинки.

6.2.4. Заборонено залишати сміття після завершення поїздки в салоні транспортного засобу.

6.2.5. Категорично заборонено відволікати водія під час руху.

6.2.6. В разі порушення або невиконання правил поведінки в транспортному засобі Пасажиром, Перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації вартості проїзного документу.

6.3. Правила перевезення багажу.

6.3.1. Один пасажир має право на безкоштовне перевезення багажу, який займає одне місце та має розмір 75*50*25 см (Д*Ш*В) см, загальною вагою до 25 кг. Крім того, дозволяється безкоштовно перевозити додаткове невелике ручне багажне відділення виключно рюкзак або м’яка сумка вагою до 5 кг. Ручним багажем вважається сумка, яка легко переноситься і можна її помістити на місце під сидінням або над сидінням пасажира.

6.3.2. Кожна наступна одиниця, наступний чемодан, багаж, тощо, що має розмір 20x40x60 см та вагу від 12 кг, підлягає сплаті 20% від вартості квитка.

6.3.3. Заборонено перевозити багаж, що загрожує безпеці або здоров’ю інших пасажирів може пошкодити інший багаж або транспортний засіб.

6.3.4. Перевезення тварин можливе виключно за погодженням з Перевізником та в окремих випадках. Перевезення тварин можливе лише в спеціально призначеному для цього боксі (контейнері, клітці, тощо). Будь-як тварина, що підлягає транспортуванню  має бути вакцинована і пасажир повинен мати про це відповідний документ. Шкода заподіяна твариною іншим пасажирам або Перевізнику відшкодовуються Пасажиром в повному обсязі з урахуванням штрафів та інших будь-яких витрат.

6.3.5. Перевізник не відповідає за зберігання забутих в транспортному засобі предметів і багажу. Але вживає заходів до повернення забутих речей власнику.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ 

7. Права та обов’язки користувача сайту/пасажира

7.1. Права користувача сайту/пасажира:

7.1.1. Має право на отримання своєчасної і повної інформації про умови і порядок надання послуг з перевезення пасажирів і багажу.

7.1.2. Має право на безпечне отримання послуг, що надаються Перевізником.

7.1.3. Має право на відшкодування документально підтверджених завданих збитків за наявності вини Перевізника.

7.1.4. Має право на компенсаційні заходи у разі відміни рейсу Перевізником проїзд найближчим рейсом Перевізника або його партнера до місця призначення.

7.2. Обов’язки користувача сайту/пасажира:

7.2.1. Зобов’язаний надавати необхідну та достовірну інформацію під час оформлення замовлення.

7.2.2. Зобов’язаний здійснити оплату послуг відповідно до умов даної Публічної оферти.

7.2.3. Повинен прибути на посадку не пізніше, ніж за 15 хвилин до вказаного в квитку часу відправлення автобуса. У разі запізнення на посадку відповідальність несе Замовник.

7.2.4. Повинен пред’явити документ, що підтверджує застосування знижки на послуги.

7.2.5. Зобов’язаний дотримуватися Правил перевезення пасажирів.

7.2.6. Здійснюється слідування за маршрутом, вказаним Перевізником, з урахуванням зупинок, кількість і тривалість яких оголошується водієм або звуковою системою в салоні транспортного засобу. У разі невідповідності часу оголошеної зупинки пасажир має право на продовження слідування за маршрутом без компенсації витрат.

7.2.7. Зобов’язаний дбайливо ставитися до обладнання транспортного засобу і не допускати його пошкодження. У разі пошкодження обладнання транспортного засобу або самого транспортного засобу пасажир несе матеріальну відповідальність перед Перевізником і зобов’язаний компенсувати пов’язані з цим збитки.

 

7.3. Права Перевізника:

7.3.1. Скасувати рейси у разі виникнення обставин, що загрожують життю та здоров’ю Пасажирів або інших осіб без компенсації вартості оплачених послуг з перевезення пасажирів та багажу.

7.3.2. Обмежити або припинити надання послуг з перевезення пасажирів та багажу в разі стихійного лиха, епідемії або іншої надзвичайної ситуації, яку Перевізник не міг передбачити.

7.3.3. Припинити рух транспортного засобу у разі виникнення загрози життю та здоров’ю Пасажирів або інших осіб.

7.3.4. Змінювати умови Публічної оферти, в тому числі коригувати діючі тарифи, публікуючи повідомлення про такі зміни на сайті.

7.3.5. Залучати третіх осіб для надання послуг, передбачених цією Публічною офертою.

7.3.6. Вимагати від Користувача сайту/Пасажира виконання умов Публічної оферти, з якими вони погодилися згідно її умов.

7.3.7. У разі, якщо Пасажир не підтверджує свій виїзд, Перевізник залишає за собою право продати місце без грошової компенсації Замовнику.

7.4. Зобов’язання Перевізника:

7.4.1. Надавати послуги, передбачені умовами цієї Публічної оферти та вимогами діючого законодавства.

7.4.2. Вживати заходів щодо надання безпечних, зручних та якісних послуг з перевезення пасажирів та багажу.

7.4.3. Здійснювати компенсацію шкоди, заподіяної здоров’ю та майну Пасажира в разі наявності його вини.

7.4.4. Вживати заходів щодо підтримання транспортних засобів, якими надаються послуги, у технічно справному стані.

7.4.5. Забезпечувати подачу транспортного засобу для посадки Пасажирів в обумовленому місці та часі.

7.4.6. Надавати інформацію та консультації з питань, що виникають у Пасажирів з приводу користування послугами: оформлення замовлення, умови бронювання посадкового місця, додаткового багажу тощо.

7.4.7. Використовувати та зберігати конфіденційну інформацію, отриману від Користувача сайту/Пасажира під час користування сайтом у відповідності до Політики конфіденційності.

7.4.8. Мати право на зміни в розкладі руху, заміну транспортних засобів, використання додаткових транспортних засобів без попередньої згоди Пасажира і повідомлення.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ 

Відповідальність за порушення зобов’язань

8.1. Відповідальність Перевізника:

8.1.1. Перевізник несе відповідальність за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю, майну пасажира при здійсненні його перевезення рекомендованими автобусами відповідно до чинного законодавства України.

8.1.2. Період перевезення пасажира, протягом якого Перевізник несе відповідальність за шкоду, включає період, коли пасажир перебуває в автобусі, період посадки та висадки.

8.1.3. Перевізник не несе відповідальності за затримку прибуття автобуса до пункту призначення, викликану обставинами непереборної сили.

8.1.4. Перевізник не відповідає за затримки чи несвоєчасність прибуття до місць слідування, якщо це спричинене обставинами поза його контролем.

8.1.5. Перевізник звільняється від відповідальності за не збереження ручної поклажі пасажира, якщо пасажир не доведе, що це сталося з вини Перевізника.

8.2. Відповідальність не застосовується:

8.2.1. За зміни умов надання послуг, якщо такі зміни виникли не з вини Перевізника.

8.2.2. За витрати, спричинені несвоєчасним прибуттям до пункту призначення.

8.2.3. За речі, залишені чи забуті в салоні автобуса.

8.2.4. За несвоєчасне подання транспортного засобу через непереборні обставини.

8.3. Відповідальність за порушення зобов’язань:

8.3.1. У випадку порушення своїх зобов’язань за цією Публічною офертою Перевізник, Користувач сайту, Пасажир несуть відповідальність відповідно до цієї Публічної оферти та законодавства України.

8.4. Винятки з відповідальності:

8.4.1. Перевізник, Користувач сайту, Пасажир не несуть відповідальності за порушення зобов’язань, якщо це сталося не з їх вини. Сторона вважається невинною, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язань.

8.5. Вирішення спорів:

8.5.1. Суперечки вирішуються шляхом переговорів та за наявності письмової заяви. У випадку неможливості вирішення суперечок шляхом переговорів, спір вирішується в судовому порядку відповідно до законодавства України.

9. Конфіденційність

9.1. Ця Публічна оферта визнає конфіденційністю будь-яку інформацію, яку надає Користувач сайту/Пасажир під час бронювання місць, повернення проїзних документів або замовлення інших послуг на Сайті, включаючи, але не обмежуючись персональними даними, такими як прізвище, ім’я по батькові, ідентифікаційний код, номер телефону, адреса електронної пошти, банківські реквізити тощо.

9.2. Користувач/Пасажир надає згоду на збір та обробку персональних даних Організатором та його партнерами з метою надання якісних послуг за цією Публічною офертою, активно підтверджуючи свою згоду у відповідних полях.

9.3. Організатор гарантує, що використання персональних даних Користувача/Пасажира здійснюється лише з метою якісного надання послуг за даною Публічною офертою відповідно до вимог українського законодавства щодо захисту персональних даних.

10. Форс-мажор

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цією Публічною офертою у разі виникнення обставин непереборної сили. Ці обставини включають дії сил природи, політичного або техногенного характеру, воєнні дії або війна, введення надзвичайного положення, дії державних органів та прийняття ними актів, що прямо забороняють, створюють умови або унеможливлюють виконання зобов’язань сторонами, і які сторони не могли передбачити та не залежали від їхньої волі, а також які безпосередньо вплинули на виконання зобов’язань за цією Публічною офертою.

10.2. У разі виникнення обставин, зазначених у п. 10.1., кожна Сторона зобов’язана сповістити іншу Сторону будь-яким доступним засобом зв’язку. Таке сповіщення повинно містити інформацію про характер обставин, що унеможливлюють виконання умов Публічної оферти, з посиланням на відповідні документи (за наявності).

11. Авторські права

11.1. Усі матеріали, розміщені на Сайті, є власністю Організатора та його партнерів і захищені правами інтелектуальної власності. Ці матеріали, включаючи, але не обмежуючись, оформленням Сайту, назвами, торговельними знаками, логотипами, текстами, правами на бази даних та інші елементи Сайту, охороняються авторськими правами та правами інтелектуальної власності.

11.2. Користувач сайту не має права частково або повністю копіювати, поширювати або в будь-якій іншій формі використовувати або відтворювати контент Сайту або основний програмний код без попереднього письмового дозволу Організатора.

12. Заключні положення

12.1. Договір Публічної оферти вступає в силу з моменту початку користування Сайтом Користувачем сайту і залишається чинним до повного виконання зобов’язань Сторонами.

12.2. У всьому, що не передбачено цією Публічною офертою, Перевізник, Користувач сайту та Пасажир керуються чинним законодавством України.

12.3. Документи, передані електронними засобами зв’язку (електронні документи), можуть бути прийняті до уваги до обміну ними на оригінали. Номер Договору відповідає номеру придбаного Користувачем Квитка. Датою укладення Договору є дата здійснення платежу за обраним Квитком.

12.4. Договір Правила та Умови є цілісним документом, призначеним для користувача, і має переважну юридичну силу порівняно з раніше укладеними письмовими або усними угодами між сторонами. Роздрукована версія цих Правил і Умов або будь-якого іншого повідомлення, спочатку створеного в електронній формі, може бути розглянута в судових процесах, пов’язаних з цим Договором. Правила та Умови, так само як і інші бізнес-документи, спочатку створені не в електронній, а у фізичній формі, мають таку ж юридичну вагу і застосовуються на тих самих умовах.

12.5.Легітимність електронних повідомлень. Основний канал комунікації між перевізником і Користувачем – повідомлення електронними листами або публікації на сайті. Користувач погоджується з тим, що всі повідомлення, новини та інші комунікації в електронній формі відповідають тим же юридичним вимогам, що і у паперовому вигляді.

 

 

Прийняття правил

Ці правила є невід’ємною частиною Договору публічної оферти і поширюються на всіх відвідувачів і користувачів Сайту https://simtrans.com.ua. Використовуючи Сайт або матеріали Сайту, Користувач висловлює свою безумовну згоду з даними Правилами.

Мета правил:

Загальні положення:

  1. Busfor визначає правила поведінки на Сайті і залишає за собою право вимагати їх виконання від Користувачів.

  2. Незнання правил не звільняє від необхідності їх виконання.

  3. Компанія Бус Тайм не несе ніякої відповідальності перед Користувачем або третіми особами за можливий збиток, пов’язаний з використанням інформації або матеріалів, розміщених на даному сайті.

  4. Ні адміністрація Сайту, ні її партнери або співробітники не гарантують безперебійної та безпомилкової роботи Сайту; також вони не гарантують, що такими будуть як результати, отримані в ході використання Сайту, так і точність і застосовність його матеріалів.

Примітка: Даний сайт не призначений для дітей, тож просимо, щоб діти не надавали та/або залишали особисту інформацію на цьому сайті.

Реквізити і Адреса:

ТОВ СІМ ТРАНС

Юридична адреса:

78315, СМТ.ЗАБОЛОТІВ, ВУЛ.ДЖЕРЕЛЬНА БУД.28 КВ.,

Ідентифікаційний код юридичної особи 43835921,

IBAN UA933052990000026001025507944,

відкритий у АТ КБ «ПриватБанк»,

Посада уповноваженої особи керівник

П.І.Б. уповноваженої особи Клієнта

Морозевич Степан Іванович